loading...
با چراغ و آینه
مظاهر فسایی بازدید : 55 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

تا حالا به پیروزی نور بر تاریکی دقت نکرده بودم! دیده بودم که شب میره و صبح میاد اما نمیدونستم چطوری این نمایش اتفاق می افته!تماشای این درام شگفت انگیز رو چند شب پیش تجربه کردم! راستی چند نفر هستن که کل شب بیدار میمونن تا این صحنه رو ببینن!!من که میگم اگر خواب با  همه نیرو روی پلکها فشار بیاره و  به شب کمک کنه که شرم شکستش کسی نبینهٰ باز باید مقاومت کرد!

میشه قهوه خورد،میشه یه چایی سردو سیاه مثل شیره خورد سیگار هم بد نیست میشه به هر افیونی پناه برد اما لذت تماشای، شکست تاریکی رو از دست نداد! من که حاضرم  تک تک رگهام با سرنگ سوراخ کنم و خونم به یه ماده منحوس مهمانی کنم اما شکست تاریکی با چشمان باز ببینم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 1,497